Ankilozan Spondilit, İltihaplı Romatizma, Romatizma Tedavisi

Artrit ile Aktif Kalmak

artritile başa çıkmak doktor ceyhun nuri ankara ağrı kliniği

Artrit ile aktif kalmanın sırrını nedir? Osteoartrit teşhisi konulmadan önce spor yapmak belki de vazgeçilmez tutkunuzdu. İlk doktorunuz size sporla iç içe yaşantınızın artık sona erdiğini, bundan sonraki yaşamınızda aktif olarak spor yapamayacağınızı belirtti. Tutkunuz olan veya hayatınızı kolaylaştıran o hareketleri artık yapamayacağınızı düşündüğünüzde hayal kırıklığı yaşadınız.

Artrit ile tanışmadan önce aktif spor hayatınız vardı.

Aslında uzun yıllardır hareket zorlukları ile yaşamıştınız. Artrit teşhisi konulduğunda orta yaşlardaydınız ve vücudunuzun birçok bölgesinde eklemlerinizde ağrılar ve güçsüzlükler yaşıyordunuz. Hatta kendinizi bitkin ve yorgun hissediyordunuz.

Artrit ile Aktif Hayata Yeniden Başlamak

Romatizmal hastalıklar ve ağrı tedavileri üzerine Ankara’da hizmet veren Dr. Ceyhun Nuri ve Dr. Mustafa İkizek ile tanıştınız. Onlar size daha kolay hareketlerle aktif kalmanızı önerdi. Aktif kalarak güçlendirme çalışmaları yapmanız sonrasında tutkunuz olan sporu yeniden yapmaya başlayabileceğinizi söylediler.

Doktorlarınızın sizin için vermiş olduğu egzersizleri yapmaya başladınız. Ayrıca tedavi protokollerinde yer alan beslenme ve diğer tüm alışkanlıklarınızı düzenlemeye yönelik, eğitici çok değerli bilgiler verdiler.

Artrit ile hayat sizi hem fiziksel hem de ruhsal olarak etkilemişti.

Artrit sizi hem fiziksel hem de ruhsal olarak etkilemişti.

Diğer insanların koştuğunu, ev işlerini kolaylıkla yaptıklarını görmenin yanında sizin bu fiziksel hareketleri yapamamanız sizin için çok zordu. Artritle birlikte sınırlarınızı kabul etmek zorundaydınız.

Bir gün tutkunuz olan sporu yapacağınızı, ev işlerinizde zorlanmayacağınızı, kendi ihtiyaçlarınızı ağrısız karşılayabileceğinizi, işinize daha rahat gidip geleceğinizi ve hatta çocuklarınıza rahatlıkla bakabileceğinizi umarak sabrettiniz, tedavilerinize devam ettiniz.

Tedavi protokolleri ve azminizle, eklemlerinizin yeterince güçlü olduğunu fark ettiniz. Birçok işinizi eklemlerinizde ağrı olmadan yeniden yapabilmek sizin için tarif edilemez bir duyguydu. Her hafta yeni bir hareket yapmaya başlamak… Zorluklara göğüs germek… Çünkü yeniden yaşam kaliteniz giderek artmaya başlamıştı.

Esenlik Egzersizi

Birçok hareketi eklem ağrısı olmadan yapabilmek tüm duygularınızın önüne geçti. Çünkü azminizle başarmıştınız. Tedavi protokollerini yılmadan ve aksatmadan yerine getirdiniz. Sağlık kontrollerinizi aksatmadınız. Doktorlarınızla birlikte tedavi sürecini her fırsatta değerlendirdiniz. Egzersizlerinizi hayatınızın bir parçası haline getirdiniz. En önemlisi ise inandınız. Bu inançla birlikte artritinizin önüne geçmek için en önemli adımı attınız!

Artrit ile Aktif Hayat

Esenlik egzersizinize ve tedavi protokollerine uyarak hayat kalitenizi artırdınız.

Tüm bunlar olurken birçok hastalığa göğüs gerdiniz. Çünkü bağışıklık sisteminiz zayıftı. Dengeli beslenmeniz ve egzersizlerinizi aksatmadan yapmanız size çok yardımcı oldu.

Zihin anlamında da kendinizi rahatlattınız. Sık sık doğa ile baş başa kalmaya çaba gösterdiniz. Toprağa dokundunuz. Bunun yanında kilolarınızı kontrol ettiniz. Kilolarınızı kontrol etmeniz başarma hissinizi artırdı.

Artrit ile İlgili En iyi ipuçları

İşlerinizi kolaylaştırmak ve desteklemek amacıyla ergonomik yardımcı araçlardan faydalandınız.

Aşırıya kaçmadınız. Kendinizi yormanın yalnızca semptomlarınızı ve ağrınızı artıracağını ve işlerinizi yaparken tüm zihinsel ve fiziksel faydalarını yok edeceğini bildiniz.

Sınırlarınızı kabul etmekle birlikte onları kaldırmak için elinizden geleni yaptınız. Bu konuda yalnız olmadığınızı unutmadınız. Hafif egzersizler yapmaya devam ederek aktif kaldınız.

Anlatması kolay olsa da tüm bunları uygulayarak Artritinizi yendiniz. Onu kontrol altına aldınız. Sevdiklerinizle birlikte tüm zorluklara birlikte göğüs gerdiniz.

Bize Ne Zaman İhtiyacın Olursa Buradayız

Tavsiye veya desteğe ihtiyacınız olması halinde +90 312 472 17 69, +90 312 473 17 69 numaralı ücretsiz danışma hattımızı arayabilir veya +90 552 803 52 43 numaralı WhatsApp hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.

Ayrıca bizi TwitterFacebook, Instagram ve YouTube sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

Sağlık ve şifa dolu günler dileriz.