Dr. Ceyhun Nuri

Dr. Ceyhun Nuri, klasik batı tıbbı alanındaki başarılı çalışmalarından son 15 yılını Doğu, İslam, Osmanlı Tıbbı ve Halk Tababetine sarf etti.

Bu tecrübe ve çalışmalarını, sahibi bulunmakta olduğu, ülkemizin en büyük Doğal Tedavi merkezlerinden biri olan kliniğinde yürütmektedir.

Dr. Ceyhun Nuri, hastalıkların tedavisinde dört önemli sarsılmaz temel üzerine yoğunlaşır. İlk hedef, hastalıkların başlamadan sağlığın korunması için gereken protokollerin uygulanması. İkinci ve belki de en önemli olan ise doğru ve isabetli teşhis. Hastalığını temelinde yatan nedeni ortaya koymanız tedavi etmenin en önemli aşamasıdır.

Dr. Ceyhun Nuri

Acil Servis Doktoru

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI

Aile Hekimliği Eğitimi

Dr. Ceyhun Nuri Kliniği teşhis ve tanı olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır. Teşhis aşamasında vücut pH ölçümü, kulak mikrosistem tarama, meridyen-enerji kanal taraması (check up), iris taraması, digital infrared thermal tarama, radyostezi ve modern laboratuar testleri ile tanı için güçlü bir altyapı oluşturulmaktadır.

Teşhis ve muayenede kullandığımız bu teknoloji ve yöntemler, vücut mikrosistemlerini, ısısını, enerjisini kullanarak daha henüz kan ve diğer laboratuvar tetkiklere yansımayan vakaların dahi tespit edilmesinde çok ciddi yardım ve olanak sağlamaktadır.

Her biri alanında tecrübe sahibi ekibimizle birlikte tedavi planlaması yaparken, kadimden gelen bilgiler ve güncel tıp anlayışı içinde hastaya özel reçete hazırlanmasını esas hedef olarak görürüz.

Kliniğin ikinci bölümü tedavi alanından oluşmaktadır.

Bu alanda, kliniğimizde hastaya özgü ana tedavi protokolüne destek olarak fitoterapi, akupunktur, moxa, akupressür, lazer akupunktur, elektrostimülasyon, çin manipülasyonu, manuel terapi, osteopati, kayropraktik, medikal ozon, ozon sauna, mezoterapi, prp, scf, proloterapi, magneto terapi (manyetik alan tedavisi), kuru iğneleme, lazer tedavisi, hacamat, kan rezidual atıkların atılımı, hirudoterapi (sülük), kuru kupa, bölgesel zayıflama, elektrolipoliz, damardan bitki uygulaması, aromaterapi vb. yöntemler de uygulanmaktadır.