İKTİDARSIZLIK TEDAVİSİ

İktidarsızlık veya diğer adıyla bilinen Erektil disfonksiyon (ED), tatmin edici bir cinsel aktiviteye ulaşmak için ereksiyon kabiliyetinin sürdürme yetersizliğidir.

Erektil disfonksiyon nedenleri arasında yaşlanma, yüksek kan basıncı, diyabet, sigara, ateroskleroz, depresyon, sinir veya omurilik hasarı, ilaç yan etkileri, alkol veya diğer madde bağımlılıkları, düşük testosteron düzeyleri sayılabilir.

Erektil disfonksiyon tüm yaş gruplarında tedavi edilebilir.

Aslında bütün hastalıklar bir tek hücrenin ihtiyacı olan kan, oksijen, su, mineral ve diğer hayati maddelerin o hücreye ulaştırılamaması ve hücrenin işleyişi sonucu oluşan atık maddelerin (allerjen, toksinlerin) oradan uzaklaştırılmaması sonucu başlar. Metabolizmada ki oluşan hatalar sonucu vücuttan bir kısım sinyaller yayılır. (örneğin; ateş, aşırı terleme, nefes kokması, sürekli yorgunluk, bağırsak problemleri v.s.) Yanılma burada başlar. Bu vücuttan gelen imdat çağrılarını hastalık düşünerek onları ağrı kesicilerle, antiallerjenler, ateş düşürücülerle v.s. baskılarız. Oysa yapılması gereken vücudun kendi iç mekanizmalarını harekete geçirerek şifaya kavuşma istikametinde yardımcı olmaktır. Biz hastanın şifaya ancak beden, duygu, düşünce/bilinçaltı ve ruhun bir bütün olarak tedavi edilmesi sonucu kavuşacağına inanırız. Erektil disfonksiyon da böyle bir durumdur. Ve kliniğimizde tek bir tedavi şeklinin değil birçok yöntemin birlikte hareketi sonucu başarıyı hedefleriz.

Dr. Ceyhun NURİ
Daha fazla bilgi için lütfen iletişim bilgilerimizden bize ulaşın.