PROLOTERAPİ

Proloterapi (hücre ve doku yenileyici) ve irritan solisyonların  vücuda enjekte edilmesi esasına dayanır. Enjeksiyonlar, genellikle zedelenmiş,  aşınmış, güçleri azalmış tendon ve ligamentlere ve eklemlere yapılır.

Enjekte edilen proliferatif maddeler eklemde, tendonların kaslarla birleşme  noktalarında ve tendonların kemiğe yapışma yerlerinde, mikropsuz inflamatuar  bir süreç başlatır.

Bu süreçle birlikte vücutta iyileşmeyi sağlayan  mekanizmalar aktive edilir.

Bağ doku ve kıkırdaklarda yenilenme meydana gelir.  Bunu takiben eklem, tendon ve kas ağrıları da   kaybolur.

Ameliyatla tam iyileşme sağlanamayan hastalıklarda bile yüz güldürücü  sonuçlar almaktayız.

Proloterapi ile fayda gören ve yüz güldürücü sonuçlar  aldığımız hastalıklardan bazıları; Artrozlar – kireçlenmeler ( el- diz –kalça  vs… ), bel ağrıları – boyun ağrıları, karpal tünel sendromu ( el bileği sinir  sıkışması ), baş ağrıları ( migren, gerilim tip baş ağrıları vs…), bel fıtığı –  boyun fıtığı, fibromyalji ( yumuşak doku romatizması), osteoporoza bağlı kemik  kırıkları ve bunla ilişkili ağrılar, omuz ekleminde ve diz eklemi içindeki  yırtıklar,

menisküs ve ön-arka çapraz bağların parsiyel yırtıkları, boyun  travması sonrası baş – boyundaki ağrılar, sakroilyak eklem ile ilgili ağrılar,  siyatalji, skolyoz ( bel eğriliği ) ve spondilolistezis ( bel kayması ),  tenisçi dirseği,

çiğneme kasları ve çene eklemi ile ilgili ağrılar, bel fıtığı  ameliyatı sonrası geçmeyen ağrılar vs…

Proloterapi cerrahisi  yapılamayan kronik  ağrı için kalıcı bir tedavi yöntemidir.

Kliniğimizde diz – kalça protezi ya da  bel – boyun fıtığı ameliyatı önerilen yüzlerce hastamızı tedavi ettik.

Dr.  Ceyhun NURİ

Daha  fazla bilgi için lütfen iletişim bilgilerimizden bize ulaşın.

prolo