MAGNETO TERAPİ

Her hücrenin sağlıklı çalışması için gerekli bir elektriksel aktiviteye ihtiyacı vardır. Bazı dış ve iç etmenler bu aktivitede sapmalara sebebiyet vermektedir.

Magnetik alan tedavisi, hücre polaritesini (repolarizasyon / depolarizasyon) dengeleyerek fizyolojik süreçlerin düzene sokulmasında çok önemli ve YENİ bir tedavi yaklaşımdır.

MAGNETO TERAPİ

Magnetoterapi, doğal ve hassas bir tedavi şekli olan manyetik alan etkileşimine dayanan yani girişimsel olmayan fiziksel bir tedavi metodudur. Pulsatif magnetik alan vücut dokularını uygun bir şekilde etkileyerek hücre zarlarının geçirgenliğini arttırır. Bu doğal metod aynı anda bir çok hastalığın tedavisinde başarılı bir şekilde kullanılmaktadır.Tedavide oldukça geniş bir uygulama alanı olması, kolay uygulanabilirliği, doğal bir metod oluşu ve yan etkisi olmaması, magnetoterapiyi oldukça önemli kılmaktadır.Yer kabuğunun doğal bir magnetizması vardır. Bu magnetik etkileşim hücre zarlarında Madde alışverişlerini mümkün kılar. Böylece bir fabrika gibi çalışan hücrenin, atık maddeleri ve toksinleri bünyesinden uzaklaştırarak Su, besin maddeleri,oksijen ve gerekli mineralleri alarak işlevinin uygun bir seyirde ve canlılık içinde sürdürmesi mümkün olmaktadır.İlk defa uzaya astronotlar gönderildiği dönemde,uzay koşullarında manyetik alan “sıfır” olduğu için bu hücre zar transferleri de gerçekleşemeyeceği için hayatla bağdaşmayan bu sorunu çözümlemek amacıyla suni manyetik alan veren bu sistem üretilmiştir.Yerkabuğunun doğal magnetizmasından en iyi şekilde faydalanan kesimler,toprakla teması yoğun olan kırsal alan insanlarıdır. Daha uzun ömürlü ve Sağlıklı olmalarındaki gizem bu magnetik alan etkileşimi nedeniyle hücrelerin sürekli canlılık ve de fonksiyonel olmasında yatmaktadır

Magnetoterapinin Etkisi Nedir:

• Vejetatif sinir sisteminde düzenleyici
  • kemik,kıkırdak,kas ve kan hücrelerinin uyarılması
  • Sinirlerde onarım
  • Yaraların iyileşmesi
  • Ağrıların hafifletilmesi
  • Metabolizma durumunun iyileştirilmesi
  • Daha iyi dolaşım ve madde alışverişi yoluyla daha iyi boşaltım
  • Makrofajların aktifleştirilmesi(Bağışıklıksistemi fagosit hücreleri)
  • Adrenalin,noradrenalin,serotonin(stres hormonları) reseptörlerinin hassasiyetinin azaltılması ve böylece stres,depresyon ve anksietenin azaltılması,
  • Barsakta plexus myentericusun düzenlenmesi ve böylece sindirim işlevinin düzenlenmesi
  • İmmun sistemin(bağışıklık sistemi) güçlendirilmesi
  • Daha iyi metabolizma ve daha iyi kan dolaşımı sayesinde alınan ilaçlarda iyi etki
  • Kalp çarpmasının normalleştirilmesi
  • Solunum kaslarının daha iyi çalışması sayesinde solunum Hacminin arttırılması

Dr.  Ceyhun NURİ

Daha  fazla bilgi için lütfen iletişim bilgilerimizden bize ulaşın.

magneto terapi sağ