TV PROGRAMLARI

HASTALIKLARIN TEMELİNDE YATAN NEDENLER

Dr. Ceyhun Nuri EURO D’de Çook Yaşa Yaz programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde hastalıkların temelinde yatan nedenler ve doğal tedavi yaklaşımları anlatıldı.

ASTIM

Dr. Ceyhun Nuri TV2’de Çok Yaşa programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde astımın temelinde yatan nedenler ve şikayetlerin azaltılması için tavsiyeler anlatıldı.

MİGREN

Dr. Ceyhun Nuri TV2’de Çok Yaşa programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde migrenin oluşum nedenleri ve şikayetlerin azaltılması için tavsiyeler anlatıldı.

UYKU BOZUKLUĞU

Dr. Ceyhun Nuri TV2’de Çok Yaşa programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde uyku bozukluğunun nedenleri ve şikayetlerin azaltılması için tavsiyeler anlatıldı.

Romatoid Artrit

Fitoterapi ve Akupunktur Uzmanı Dr. Ceyhun Nuri, Beyaz TV’de Sağlık Zamanı’nın konuğu oldu. Programın bu bölümünde Romatoid Artrit’in (İltihaplı Eklem Romatizması) nedenleri ve tedavi yöntemleri anlatıldı.

Hacamat

Fitoterapi ve Akupunktur Uzmanı Dr. Ceyhun Nuri, Beyaz TV’de Sağlık Denizi programında Deniz Akkaya’nın konuğu oldu. Programın bu bölümünde hacamat tedavisi ve hacamat hakkında merak edilenler anlatıldı.

Astım

Dr. Ceyhun Nuri Beyaz Tv”de Sağlık Zamanı programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde astımın temelinde yatan nedenler ve şikayetlerin azaltılması için tavsiyeler anlatıldı.

Ülseratif Kolit

Fitoterapi ve Akupunktur Uzmanı Dr. Ceyhun Nuri, Beyaz TV’de Sağlık Zamanı’nın konuğu oldu. Programın bu bölümünde Ülseratif Kolit’in (İltihaplı Bağırsak Hastalıkları) nedenleri ve tedavi yöntemleri anlatıldı.

Çölyak Tedavisi

Dr. Ceyhun Nuri Beyaz TV’de Sağlık Zamanı programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde çölyak hastalığı, tedavisi ve öneriler anlatıldı.

Hastalıkların Temel Nedenleri

Dr. Ceyhun Nuri, Business Channel Türk – Anlatacak Çok Şey Var programında Gülgün Feyman’ın  konuğu oldu. Programın bu bölümünde hastalıkların temelinde yatan nedenler ve doğal tedavi yaklaşımları anlatıldı.

Migren Tedavisi

Dr. Ceyhun Nuri TGRT EU’da Doktorlar Konuşuyor programının konuğu oldu. Programın bu bölümünde migrenin oluşum nedenleri ve şikayetlerin azaltılması için tavsiyeler anlatıldı.

Klinik Uygulama

Dr. Ceyhun Nuri, Çorum Radyo Televizyonu’nu kliniğinde konuk etti.  Programın bu bölümünde hastalıkların nedenler, tedavi yöntemleri anlatılarak, kilinik uygulamaları ile birlikte hasta görüşlerine yer verildi.

Prolo Şifa Niyetine Sağlık Programı  Dr.Ceyhun Nuri 01 Bölüm

Huzursuz Bacak sendromu Şifa Niyetine Sağlık Programı  Ceyhun Nuri 02 Bölüma

Hacamat 2 Şifa Niyetine Sağlık Programı  Dr.Ceyhun Nuri 03 Bölüm

Allerji Şifa Niyetine Sağlık Programı  Ceyhun Nuri 01 Bölüm