ELECTRO AKUPUNKTUR

Vücudun belirli noktalarına yerleştirilmiş olan iğnelere, ufak elektrik akımlarının uygulandığı akupunktur tekniğidir. Doktorumuz tedaviye hastalığın teşhisi ile başlar.

Tanı görüşmeleri, detaylı muayeneler ve diğer yöntemler ile gerçekleştirilir. Akupunktur vücutta, yaşam enerjisi akışını dengelemeye veya iyileştirmeye çalışır. Geleneksel Çin tıbbına göre, hastalıklar vücutta, yaşam enerjisi akışının uygun şekilde hareket edememesinden kaynaklanır.

Elektro akupunktur genellikle kronik ağrı olduğunda ve yaşam enerji akışını harekete geçirilmesinin veya uyarılmasının zor olduğu durumlarda uygulanır.

Hastalar genellikle akupunktur tedavisi esnasında uzanırlar. İnce, steril iğneler kullanılır. Elektro akupunkturun bir avantajı da, elektrik akımı daha geniş bir alanı uyaracağından, iğnenin yerleştirilmesindeki hata payının normal akupunkturda olduğundan daha düşük olmasıdır.

Elektro akupunkturda elektrik akımının vücutta bir iğneden diğerine geçebilmesi için aynı anda iki iğne ile çalışılır. Elektrik akımını uygulamak, akımı düzenlemek ve batırılan iğnelere bağlanarak elektrik akımı göndermek için küçük cihazlar kullanılır. Elektrik yükü çok düşüktür ve hasta ya da doktorumuz tarafından ayarlanabilir. Voltaj seviyeleri yavaş yavaş artırılarak tedaviye başlanır. Bir seferde birden fazla iğne uyarılabilir ve meridyenlerdeki elektrik akımı 30 dakika veya daha uzun sürebilir.

Faydaları

Geleneksel akupunktura yanıt vermeyen hertürlü sağlık durumlarını tedavi için önerilir. kronik kas spazmları, ağrı azaltma ve sinir bozuklukları tedavi için etkili biçimde kullanılır.

Dikkatli Olması Gereken Hastalık Grupları

Kalp hastalığı veya inme öyküsü ya da kalp pili olanlar epilepsi nöbetleri geçiren bireyler üzerinde uygulanmamalıdır. spastik kaslar üzerinde dikkat edilmelidir.

Yan Etkileri

Uygulama esnasında hastalar karıncalanma, ısı ve hafif ağrı hissedebilir. İğneler ufak kan damarlarına isabet edebileceğinden dolayı morarma ve kanama görülebilir.

elektroakupunktur