TEDAVİ YÖNTEMLERİ

galeri-ceyhun-nuri

YouTube TV Kanalı

tedavi-dogru-yol-dr-ceyhun-nuri

Klasik tıp anlayışımızın hastalıkları çözme noktasındaki yetersiz kalışı, insanları kadimden gelen doğal tedavilere yönelmesini netice verdi. İnsanlar akın akın akupunktur, hacamat, sülük, kupa, ozon tedavisi gibi tedavi yöntemleri ile hastalıklarına şifa aramaya başladı. Ama gerek hastaların istikrarsızlık ve sabırsızlığı, gerekse bu yöntemlerin ne zaman ve ne için kullanılması gerektiği bazı hekim ve hastalar tarafından bilinememesi, bu değerli tedavi usullerinin hakkıyla anlaşılamamasını netice verdi. Bu durum hasta ile hekim arasında sağlıklı ilişkinin kurulamamasına ve belirsizliğe zemin hazırladı. Bu doğal yöntemlerden hangisinin daha faydalı olduğu noktasında fikir ayrılıkları oluştu. Hastalar şifaya kavuşma ümidi ile her doğal veya yeni çıkan tedavi yöntemine başvurur oldu. Bu belirsizlik, uygulayan hekimler için de söz konusudur. Kimi hekimler her hastalığı hacamat / kupa ile çözeceğini iddia ederken, kimisi de durumu sadece akupunktur ile çözmeye kalktı. Sonuç, hastalıklar halen çözülemedi. Çünkü farklı zamanlarda, farklı süre ve miktarlarda uyguladığınız bu tedavi yöntemleri, gereken sentezi ve neticeyi üretemedi. Burada kaçırdığımız bir nokta var, o da ‘İNSAN SADECE FİZİKSEL BEDENDEN İBARET DEĞİL’.

Güncel Sağlıklı Yaşam Önerilerinin Tamamını Sosyal Medya Adreslerimizde Bulabilirsiniz.